خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

سلام بازم سلام. ممنونم از اینکه هر روز به من سر میزنین اینجوری انرژی میگیرم و سعی می کنم هر روز وبلاگمو بهتر کنم .هر انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با وبلاگم اگه دارید خوش حال میشم بشنوم. راستی میخواستم یه سری عکس از دستبندهایی که تا حالا بافتم بذارم بعد گفتم چرا تنهایی واسه همینم گفتم شما هم اگه دوست داشتید عکس دستبند هایی رو که بافتید رو برام ایمیل کنید یا عضو بشید ویا اگر عضو هستید از همون طریق بفرستید منم میذارم تو وب تا همه ببینن.یه خبر تا نوروز قرار با یه سری طرح متفاوت بیام الان لو نمیدم ولی سعی میکنم تا قبل یکشنبه بذارم.. منتظر حضور گرمتون هستم. راستی داشت یادم میرفت اینم ایمیل منه: karami93@yahoo.com




آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 25 / 12 / 1389برچسب:, توسط نیلو